Het Domitys-team
In een Domitysresidentie bent u steeds goed omringd door een discreet, zorgzaam en professioneel team dat 24/7 oor heeft voor uw wensen en behoeften. Onze medewerkers zijn met veel zorg gerekruteerd en opgeleid om uw tevredenheid en veiligheid te kunnen garanderen.
Onze medewerkers zijn er voor u!
Ons personeel is dynamisch, discreet, zorgzaam en 24/7 beschikbaar. Dat alles om aan uw behoeften te kunnen beantwoorden. Ons directieteam zet samen met de medewerkers van onze andere diensten – zoals het onthaal, de keuken, het onderhoud, de poetsdienst, de nachtpermanentie, de verkoop, enzovoort – hun expertise en ervaring in om uw welzijn te bevorderen. Van uw eerste bezoek tot uw verhuis en de dagelijkse dienstverlening tijdens uw verblijf, staat het team van onze residentie voor u klaar om u te begeleiden, elke dag opnieuw.
Streng geselecteerd en goed opgeleid
Mensen, dat is waar het om draait bij Domitys. We besteden veel aandacht aan de training van ons personeel, hun bijscholing en aan het delen van kennis en ervaring. Ons team is samengesteld uit experts in verschillende vakgebieden. Elke medewerker is toegewijd en stelt zich altijd zorgzaam op, met veel respect voor ieder persoon.
Een dynamisch team dat voor u klaarstaat
Teamwork is cruciaal. Doordat onze medewerkers nauw samenwerken ontstaat er een sterke groepsdynamiek. Dat zorgt ervoor dat ons team de residentie en de bewoners door en door kent, wat een vlotte begeleiding tijdens uw volledige verblijf ten goede komt.
Directie
De directeur en zijn adjunct zijn uw belangrijkste contactpersonen binnen de residentie. Verantwoordelijk en autonoom, verzekeren zij samen met het team het welzijn van de bewoners, een vlotte samenwerking met partners en medewerkers, en een goede werking van de residentie in het algemeen.
Verkoopadviseur
Hij of zij zal u als eerste verwelkomen om u de residentie en uw appartement te tonen. Onze salesverantwoordelijke staat ook voor u klaar om uw vragen te beantwoorden, een oplossing te vinden op maat van uw behoeften en uw gepersonaliseerde huurprijs te berekenen in functie van uw budget.
Het onthaal
Centraal in de residentie ontvangen onze onthaalmedewerkers bewoners, families en externen. Zij waken over het welzijn van de bewoners en staan dagelijks met hen in contact. Ze zorgen voor tal van diensten, zoals het verstrekken van informatie, het versturen en verdelen van de post, het ontvangen van pakjes, de inschrijvingen voor activiteiten, administratieve ondersteuning, enzovoort.
Animatoren
In elke residentie zorgt een animatiecoördinator voor een interessant en goed gevuld programma. Met onder meer cultuur, creativiteit, bijeenkomsten, gymnastiek, uitstappen of thema-avonden is er voor ieder wat wils. Afgestemd op de behoeften van de bewoners is er elke week een ander programma met voldoende variatie om aan eenieders wensen te voldoen.
Maaltijden
Terwijl het keukenteam smakelijke en gevarieerde gerechten bereidt, nemen de zaalverantwoordelijke en zijn team de bestellingen op, dienen ze op, luisteren ze naar uw dieetwensen, enzovoort. Een vlotte maaltijdservice is steeds verzekerd, in het restaurant en tot in uw appartement.
Huishoudteam
Onze huishoudelijke medewerkers houden uw appartement netjes en proper, zodat het er fijn vertoeven is. Ze staan paraat met alles wat nodig is om het comfort van onze bewoners te bevorderen. Denk maar aan badjassen, handdoeken, verzorgingsproducten, enzovoort.
Onderhoud en herstellingen
Onze flexibele klusdienst zorgt ervoor dat alle ruimtes steeds tiptop in orde zijn, zowel binnen als buiten. Het onderhoud, kleine herstellingen of werkzaamheden in de residentie, en wanneer nodig ook in uw appartement, nemen zij graag voor hun rekening.
Nachtdienst
Dankzij onze nachtpermanentie is de veiligheid en bijstand voor de bewoners altijd gegarandeerd. Zij staan klaar om snel in te grijpen in geval van nood of als een bewoner zijn of haar alarmsignaal activeert.